Sunday 14 October 2012

跳舞的纸鹤

@Carinn, I think I thanked you and the rest in Sunway College JB so often now, I'm starting to think that I'm nagging at you lot. Heh. And I don't mean to make your mum or anyone cry reading about my predicament! Oh gosh. D: But I'm truly touched at what you, your family and our friends have been doing to help me out. Thank you so much Rinn. (':

http://dancingpapercranes.blogspot.in/

去年在学院的时候
因为这个女生是我们朋友的中学朋友
和我是很远的关系
可是之前在一个巧合下
我看到了他的blog
又那么巧合下
我认识了认识他的朋友
我们在学院里帮忙筹款
折纸鹤
因为她相信一千个纸鹤代表一个希望
他对生命还相信这有奇迹的存在
越多纸鹤越多希望
你能看到他的blog
都有纸鹤的图片
到现在我有一个纸鹤
也随着我到了印度
不知道为什么
我今天突然想起了这个与癌症奋斗的勇敢小女孩
我去了他的blog
看到他朋友说的RIP
有好难过
也不知道为什么我看了她写给我朋友的这段话
从中知道了他对我们的感谢
我竟然为这个素没见过面的勇敢女孩哭的稀里哗啦
只觉得和我同年的她 需要经历着那么多的折磨
只觉得自己很幸福
我很幸福